Mercedes-benz R63 AMG
10. 12. 2007
Mercedes-benz R63 AMG
Animovaná rodinka superhrdinů by nad tímhle autem zajásala. Exkluzivní interiér AMG a síla 510 koní snad musí stačit každému...
Mercedes-Benz představil na autosalonu v Chicagu špičkový model své nové řady. Mercedes-Benz R63 AMG je poháněn novým osmiválcem o objemu 6,3 litru, který divize AMG vyladila na výkon 510 koní a točivý moment 630 Nm. O přenos těcho živlů na asfalt se stará stálý pohon všech kol, který by měl zajistit dostatečnou trakci.
Vůz navazuje na koncept Vision R63 AMG, který sklidil ve Frankfurtu v roce 2005 velmi kladnou reakci. Na amerických trzích se R63 AMG objeví už letos na podzim. K dostání bude ve verzích s krátkým i dlouhým rozvorem, stejně jako slabší modely.
Ušlechtilé srdce
Atmosférický vidlicový osmiválec je u AMG novinkou a mohutný šestimístný vůz dokáže vystřelit na stokilometrovou rychlost za rovných pět sekund (verzi s delším rozvorem to trvá 5,1 s). Jak je u němců zvykem, nejvyšší rychlost krotí omezovač na obligátních 250 km/h. O řazení se stará vyspělý automat AMG Speedshift 7G-tronic, u kterého může řidič volit tři různé režimy, popřípadě řadit sám buď pákou, nebo tlačítky na volantu.
Pohon všech kol posílá větši porci točivého momentu na zadní kola (v poměru 40:60), o udržení vozu na silnici se stará také sportovně upravený vzduchový podvozek Airmatic s funkcí vyrovnávání karoserie a adaptivním ovládáním tlumičů. Také brzdy AMG řádně vylepšilo.
AMG znamená také luxus
Přední i zadní nárazník nesou jasné známky pobytu v posilovně AMG, vodítkem může být také čtveřice mohutných chromových výfuků, případně jasné označení 6.3 AMG na předních blatnících. Nepřehlédnutelná jsou i dvacetipalcová kola s pneumatikami o rozměru 265/45 R20, ale pokud jste opravdu fajnšmekři, R63 AMG je prvním Mercedesem, ke kterému si můžete za příplatek objednat kola o průměru 21 palců.
V interiéru najdete sportovně tvarované přední sedačky a exkluzivní materiály, kam se podíváte. Čalounění využívá kombinaci kůže Nappa a Alcantary, na palubní desce najdete černý hliník a v přístrojovém štítu závodní stopky.
Zkrátka ideální vozítko pro rodinný výlet na Nordschleife!
Vůz navazuje na koncept Vision R63 AMG, který sklidil ve Frankfurtu v roce 2005 velmi kladnou reakci. Na amerických trzích se R63 AMG objeví už letos na podzim. K dostání bude ve verzích s krátkým i dlouhým rozvorem, stejně jako slabší modely.
Ušlechtilé srdce
Atmosférický vidlicový osmiválec je u AMG novinkou a mohutný šestimístný vůz dokáže vystřelit na stokilometrovou rychlost za rovných pět sekund (verzi s delším rozvorem to trvá 5,1 s). Jak je u němců zvykem, nejvyšší rychlost krotí omezovač na obligátních 250 km/h. O řazení se stará vyspělý automat AMG Speedshift 7G-tronic, u kterého může řidič volit tři různé režimy, popřípadě řadit sám buď pákou, nebo tlačítky na volantu.
Pohon všech kol posílá větši porci točivého momentu na zadní kola (v poměru 40:60), o udržení vozu na silnici se stará také sportovně upravený vzduchový podvozek Airmatic s funkcí vyrovnávání karoserie a adaptivním ovládáním tlumičů. Také brzdy AMG řádně vylepšilo.
AMG znamená také luxus
Přední i zadní nárazník nesou jasné známky pobytu v posilovně AMG, vodítkem může být také čtveřice mohutných chromových výfuků, případně jasné označení 6.3 AMG na předních blatnících. Nepřehlédnutelná jsou i dvacetipalcová kola s pneumatikami o rozměru 265/45 R20, ale pokud jste opravdu fajnšmekři, R63 AMG je prvním Mercedesem, ke kterému si můžete za příplatek objednat kola o průměru 21 palců.
V interiéru najdete sportovně tvarované přední sedačky a exkluzivní materiály, kam se podíváte. Čalounění využívá kombinaci kůže Nappa a Alcantary, na palubní desce najdete černý hliník a v přístrojovém štítu závodní stopky.
Zkrátka ideální vozítko pro rodinný výlet na Nordschleife!